Visi komentarai
Aistė, 2012-03-17 00:38

Prieš reiškiant savo nuomonę kiekvienam siūlyčiau pasiskaityti Konstitucijos II skirsnio 25 straipsnį. Turėdami teisę turėti savo įsitikinimus ir juos laisvai reikšti nepamirškime, kad negalime kenkti žmogaus garbei ir orumui, privačiam gyvenimui, dorovei ir kt. O socialinės neapykantos, diskriminavimo kuratymas, šmeižtas, dezinformacija net gi laikomi nusikaltimu. Aukštasis išsilavinimas yra aukštasis išsilavinimas, nepastebėjau, kad darbo skelbimuose prašytų būtent vieno ar kito universiteto, kolegijos išsilavinimo. Reikalingas žmogus kuris išmanytų siūlomo darbo ypatybes arba bent jau sugebėtu greitai mokytis ir prisitaikyti. Universitetuose būtent mokytis ir išmokstame. Tad kiekvienas prieš piktindamiesi valstybe ir darbdaveis gerai pagalvokim ar esame verti, ar mokame, ar sugebame ir tik tada teiskim už tai kad nerandame darbo vietos su tinkamu atlyginimu. Taip pat pasistenkim įsisprausti į darbdavio kailį ir pagalvoti kiek jūs mokėtumėte sau jei nuo jūsų priklausytų produkto, paslaugos kokybė ir įmonės/bendrovės pelnas. Atkreipkime dėmesį į tai kokia ekonominė padėtis Lietuvoje ir nešokime aukčiau bambos. Jei vidutinis atlyginimas ~2200, tai pagalvokime kiek yra vertos mūsų žinios-sugebėjimai ir tik tada reikalaukime įvertinti diplomą, diplomus... Kiti turėdami 20 metų patirties vistiek negauną to vadinamojo vidutinio atlyginimo. Neturiu išsilavinimo nei teisės, nei ekonomikos srityje, bet manau kad šiuo atvejų svarbiausia būti sąžiningam pačiam su savimi ir tolerantiškam kitų atžvilgiu. Neužtenka vien norėti, reikia sugebėti. Sėkmės studijuojant ir įsitvirtinant gyvenime.

Lina, 2012-02-29 16:33

Koks žurnalistas turi teisę piršti savo nuomonę ir dar lyginti neva su "kiti ir taip mano". Kur statistika, žmogau?? Pritariu lauros komentarui, kad labai negražus straipsnis ir niekuo nepagelbstintis r nieko naudingo nepasakantis.

Lina, 2012-02-29 16:33

Koks žurnalistas turi teisę piršti savo nuomonę ir dar lyginti neva su "kiti ir taip mano". Kur statistika, žmogau?? Pritariu lauros komentarui, kad labai negražus straipsnis ir niekuo nepagelbstintis r nieko naudingo nepasakantis.

Vika, 2012-02-28 16:48

Pirma karta girdziu, kad Romerio universitetas yra tik viena is nepirmaujanciu kolegiju..

Realybe, 2012-02-28 09:11

Gabus zmogus ir su profkes diplomu neprapultu. Net Lietuvoje.

atsakymas visiems, 2012-02-27 11:41

ko jus cia skundzetes, kas jums blogai,as visiskai nesuprantu , jei nusipelnet skursti itai ir skursit, arba eikit dirbti uz minimuma, as tai isvis padaryciau savaip visi cia nuskurstu ir moksla mokama padaryciau, kad nebutu cia darmaiedu, ir man tikrai nusispjauti kad isvaziuos puse jaunimo, tegul vaziuoja i airija anglija ir plauna babjams lekstes, arba turite alternatyva. Baikite ISM ir visi turesite darbus!!!

laura, 2012-02-27 00:32

Labai negražus straipsnis. Tai įdomu kokią mokymo įstaigą reikia baigti, kad būtų tikrai gautas darbas? Ir šiaip išeina, kad visi kurie baigė ne tą aukštąją įstaigą (įdomu kokia pasak autoriaus yra geriausia) yra visi mulkiai, nieko neišmanantys. Su tuo nesutinku ne vien baigę VU ar ten ISM žmonės dirba ir užima aukštas pareigas ir išmano savo darbą, bet tikrai yra daug ir iš kitų mokymo įstaigų puikių specialistų. Ir šiaip kolegijoje mokymasis skiriasi nuo universiteto.

to baiges, 2012-02-27 00:20

neišprusę tie darbdaviai su kuriais tau teko susidurti

to baiges, 18:54, 2012-02-27 00:04

ką galiu pasakyti, kad lankaisi pas neišprususius darbdavius

To ism, 2012-02-26 22:08

Mano grupiokas, finansų ekonomikos antrakursis iš MRU, sėkmingai pusmetį dirba SEB banke ir vargo nemato. Tai kas čia geriausias...? Baikit žiūrėt į etiketes, kas ką baigė. Svarbiausia juk žmogus, asmenybė.

lietuviski diplomai, 2012-02-26 00:31

nei 2 nei 5 lietuviski diplomai nieko negarantuoja, kaip gera prakura gal ir garantuoja uzkurti peciu.

VK THE BEST, 2012-02-25 22:47

Studijuoju Vilniaus kolegijoje, esu trečiakursis. Dar nebaigęs mokslų dirbu pagal specialybę didelėje kompanijoje, kuri vykdė didelę darbuotojų atranką. Uždirbu neypatingai, bet tai tik įrodymas, kad rasti darbą galima - svarbiausia noras. Juokas ima, kai paklausau "baigiau MRU, baigiau VK ar pan. ir nerandu darbo". Jeigu nerandi, vadinasi mažai mokeisi, mažai ieškai arba keli darbdaviams per didelius reikalavimus. Suprasite, kad svarbiausia ne diplomas, jį galite jau deginti - svarbiausia tai, ką išmokai ir tai kaip nori išmokti tai, ko dar nemoki. Svarbiausia yra asmeninės savybės ir vidinė motyvacija, nes išmokti įmanoma visko. :) O dėl MRU tai tikrai nekokie atsiliepimai, mažai kas stoja į jį išlyginamosios studijoms. Mano akimis žiūrint ISM yra geriausias Lietuvoje universitetas.

is MRU, 2012-02-25 21:56

klystias esu MRU imperatorius ir tau priestarauju. MRU geriausias !!! ir jokios asmenines savybes neleme, as jau zinau kur mane itrins, kai baigsiu MEU teise, nes mane itrins aukstas pareigas uzimantis pareigunai, o tu ciulpsi nyksti su savo atsidavimu :@ cha cha cha!!!

diplomas, 2012-02-25 21:48

man atrodo, kad Lietuvoj diplomas isvis nieko nereiskia. Lietuvoj 90 % sekmes lemia asmenines savybes.

is MRU, 2012-02-25 17:49

as tai kitaip manau, manau MRU teise yra geris, ir siaip MRU pripazinta geriausiu universitetu Lietuvoje, as cia mokaus ir busiu laiminga teisininke, dirbsiu Europos parlamente ir varga nematysiu ir juoksiuosis visu zmoniu cha cha cha, neduosiu nieko vargsams ir pan.ir beto as uz kad pensijos butu dar mazesnes per pus. gal tada tik pensininkai skusis dar labiau bus faina.

cucutis to Romanas, 2012-02-25 12:56

mr. romanui reiketu siek tiek atsipalaiduoti:) jis negali spresti ir abejojia visu - auriaus ir komentariu- galimybemis vertinti- CHA cHa cha:) vertinti gali visi tam nereikia diplomo:) ir as galiu prisideti prie tu kurie juokiasi is tu kurie baigia MRU, prisiklauso ten budami, kokie jie baisus specialistai, o paskui vaziuoja i uK braskiu skinti, ARBA dirba savo teveliu, tetu, dedziu firmuose ir vaidina specialistus. o dabar atsakymas romanovui kodel galiu vertinti ir jo paties komentara ir sita straipsni, MRU ir kitas mokymosi istaigas tokias kaip alytaus kolegija: galiu nes esu susidures su sias istaigas pabaigusiais jaunuoliais. ir labai matosi ir jauciasi kai diskusija vyksta su KTU jaunuoliu ir su alytaus kolegijos studentu. taigi romanai,ar uzteks tau kompetencijos ivertinti mano komentara? pamegink gal gausis:) Pagarbiai Cu

TUOJ PASAULIUI BUS KAPUT!, 2012-02-24 19:09

Pradžios 6: 5 Viešpats, matydamas, kad žmonių nedorybės žemėje buvo didelės ir jų širdies siekiai buvo vien tik pikti, 6 gailėjosi, kad Jis žemėje sutvėrė žmogų, ir sielojosi savo širdyje.

..., 2012-02-24 17:12

As nemanau kad diplomai ir aukstieji kam nors reikalingi, as be issilavinimo sugebejau irpdyti savo darbdaviau ka moku ir sugebu, dabar dirbu specialistes darba ir kylu karjeros laipteliais. niekada niekas nera manes paprase issilavinimo dokumento ar klause ka baigiau. vadovauju nemazai darbuotoju

sd, 2012-02-24 16:27

Sedejimas mokslo istaigoje dar nereiskia mokymosi. Daznai maisomas apsiskaitymas (jei jis yra) su "protingumu".Nebutinai faktoidas bus "protingas". Nei su problem solving capabilities nei su loginiu operaciju atlikimu apsiskaitymas rysio neturi.

?:)), 2012-02-24 04:29

ISM-Irish school of motoring,baikit ir darba turesite:)

Romanas, 2012-02-24 03:18

Straipsnio mintis teisinga. Tačiau kokią kompetenciją turi autorius, o tuo labjau "komentatoriai" spręsti apie vienos arba kitos mokslo įstaigos diplomo vertę? Ir tame pačiame straipsnyje poto teigti, kad svarbiausia yra paties žmogaus požiūris (kur tokiu atveju šioje hipotezėje autoriau Jūsų vertinimas turi reikšmės?). Įdomu kur pats autorius įgijo išsilvinimą...galbūt vietoje kur tik išskirtiniai dėstytojai ir unikalūs tik tai mokslo įstaigai būdingi vadovėliai (kaip Jūs priėjote šios išvados?). Ir todėl Alytaus kolegija ar MRU Jums " nelygis"? Na aš tikrai nesiimsiu vertinti Jūsųs išsilavinimo, neturiu tam kompetencijos. Jūs tai galite pats padaryti atsakęs į mano paskutinį klausimą

padejes, 2012-02-23 21:26

ISM yra geriausias jus kaip to nesuprantat, as dabar baigiau MRU tai teko diploma deginti, nes visi uzjuoke, tai baigiau ISM ir dabar mane visi gerbia dirbu akropolio direktoriumi ir uzdirbu su visom premijom ~20000 litu. Valio !!! cia per menesi uzdarbis!!!

padejes, 2012-02-23 21:26

ISM yra geriausias jus kaip to nesuprantat, as dabar baigiau MRU tai teko diploma deginti, nes visi uzjuoke, tai baigiau ISM ir dabar mane visi gerbia dirbu akropolio direktoriumi ir uzdirbu su visom premijom ~20000 litu. Valio !!! cia per menesi uzdarbis!!!

to ve, 2012-02-23 21:13

komentaras apie nieka :D

ve, 2012-02-23 20:17

Straipsnis apie nieką.

Viko, 2012-02-23 19:57

Baigiau Vilniaus kolegijoje elektronikos technikos studijas, nebuvau pats geriausias studentas, bet visada pats mokiausi, o jeigu nesuprasdavau paklausdavau grupiokų ar kitų asmenų. Visus studijų metus dirbau. Pradėjau dirbti nuo pačių juodžiausių darbų ir vis stengiuosi tobulėti. Tikrai žinau, kad baigęs aukštąją mokyklą negaliu dirbti atsakingo darbo, todėl tobulinu praktinius įgūdžius nuo žemiausios darbuotojo kvalifikacijos iki tol kol būsiu pasiruošęs atsakingam ir sudėtingam darbui. Dar nebaigęs kolegijos, bet jau dirbau pagal specialybę, o juk atėjau visiškai žalias į kolegiją. Aišku, Lietuvoje neuždirbsi (kalbu ne apie visus) pakankamai, kad nusipirktum savo būstą. Pagalvokim, kątik baigus studijas ir gauti bent 1000lt su mokesčiais ir jei žinai, kad su patirtimi kils tavo atlyginimas, būtum labiau motyvuotas siekti aukštumų, bet kaip žinome, kad atlyginimai nekyla.... Manau, kad po kelių metų emigruosiu. Taip pat manau, kad nesvarbu kurį universitetą ar kolegiją baigei, juk aukštoji mokykla tave supažindina su būsimų darbu. Gal negerai pasakyta, kad supažindina, bet...

glow, 2012-02-23 17:04

@ism žinok nenustebinai ;) Ten jau antram-trečiam kurse kas antras būna darbą ar bent praktiką susiradęs. Iniciatyvą sukala kaip reikiant (nors SSE Riga dar truputėlį kiečiau - girdėjau ten berods jau pirmam kurse duoda įmones steigt). Bet vėlgi - universitetas tėra tik aplinka - lavintis ir tobulėti vis vien reikia pačiam. IT darbo skelbimuose tarp reikalavimų vis dažniau galima pastebėti "aukštasis išsilavinimas ARBA jam prilygstanti darbo patirtis" - vadinasi svarbiausia ne diplomas, o įgūdžiai, asmeninės savybės.

baiges, 2012-02-22 18:54

Pritariu, pats baigiau MRU tai kai nueinu darbo ieskotis, darbdaviai pradeda tyciotis, ir sako ka cia per nesamone baigei. Stokit i ISM!!!

ism, 2012-02-22 18:49

As baigiau ISM ir iskart gavau darbo vieta SEB banke. Jau dirbu 2 metus ir uzdirbu 6 tukstancius i rankas. ISM geriausias universitetas Lietuvoje!!!!

Baigęs, 2012-02-22 18:26

Baigiau Romerį, ten gali paruošti gerą teisininką, tačiau reikia pastangų ir ne universiteto, o pačio žmogaus. . Manau taip yra visur, kad ir ką bestudijuodamas, tu pats krauniesi žinių bagažą, juk studijuoji dėl savęs. Man teisiniai dalykai nelabai sekėsi ir patiko, tačiau sugebėjau pabaigti, o dabar dirbu paprastą darbininko darbą su perspektyva pakilti į vadybininkus ar vadovus. Aišku, jaučiuosi prastai, kad su aukštuoju tenka lenkti nugarą, bet tam reikia laiko, iškart direktoriumi juk negali būti, tad ar tu baigei MRU ar VU ar dar kokį ŠŪ.. tai nieko nereiškia, viskas priklauso nuo to, kiek žinių susirinkai ir į galvą įsidėjai :)

Jūsų komentaras

Vardas*

El. paštas (nerodomas)

Komentaras*

Dienos citata

Iš savo patirties nesutikau tokio atvejo, kad lenkų įmonėms politinė įtampa darytų įtaką sprendžiant verslo reikalus.

Ryszardas Kowalskis, Lenkijos ambasados Vilniuje Prekybos ir investicijų rėmimo skyriaus pirmasis patarėjas apie Lietuvos ir Lenkijos verslo santykius.

Archyvas

Dienos skaičius

1,5 mlrd. JAV dolerių

Iki tiek išaugo socialinio tinklo „Pinterest“ vertė.

Archyvas