Kokios populiariausios įmonių reklamos priemonės?


REUTERS/SCANPIX nuotr.

Ekonomika.lt

2012-09-11 15:44

Populiariausia reklamos ir pardavimų skatinimo priemonė – reklama masinėse informacijos priemonėse, mažiausiai populiarios – tinklinis marketingas bei skambučio centrai, rodo „Rinkos tyrimų centras“ bei Lietuvos parodų ir kongresų centro „Litexpo“ atliktas tyrimas.

Reklamą masinėse informacijos priemonėse naudoja 55,2 proc. apklaustų kompanijų. Toliau rikiuojasi dalyvavimas parodose (45,2 proc.), reklama ir pardavimo skatinimo akcijos prekybos vietose (28,8 proc.).

Mažiausiai populiarios reklamos ir pardavimų skatinimo priemonės – viešųjų ryšių kampanijos – jas naudoja 16,8 proc. tyrime dalyvavusių kompanijų, taip pat tiesioginiai pardavimai (15,6 proc.) ir tinklinis marketingas bei skambučio centrai (9,2 proc.).

Tyrimo metu buvo apklaustos 252 Lietuvoje veikiančios įmonės, kurių metinė apyvarta – didesnė, nei 1 mln. Lt. Konferencijas ir seminarus tarp pagrindinių savo korporatyvinių rinkodaros priemonių dažniausiai minėjo 5-10 mln. Lt metinę apyvartą pasiekiančios paslaugų sektoriaus įmonės (50,5 proc. apklaustųjų).

Tuo tarpu dalyvavimą parodose tarp pagrindinių rinkodaros įrankių dažniausiai minėjo stambesnės, daugiau nei 10 mln. Lt. per metus apyvartą turinčios įmonės, atstovaujančios gamybos sektorių (54 proc. apklaustųjų). Aktyviai parodose dalyvavo ir prekybinės kompanijos (46,2 proc.).

Close
Jūsų komentaras

Vardas*

El. paštas (nerodomas)

Komentaras*


Restoranų verslas: vieną kurortą keis kitas

Vilniečiams jau pažįstamoje vietoje Žvėryne vietoj kavinės „Jalta“ gegužę duris atvers naujas restoranas – „Panama“. Kavinės koncepcija ir pavadinimo idėja kilo iš visiems pažįstamos vaikystės knygos ...

Emigrantas apie Angliją: kultūrų įvairovė vargina

Penkerius metus Londone gyvenantis odontologas Paulius Stučinskas sako, kad sprendimą išvykti iš Lietuvos priėmė ekspromtu ir to tikrai nesigaili. Nors Lietuvoje jam sekėsi puikiai, vyras negalėjo atsisakyti gyvenimo suteiktos ...

Taupydami laiką verslininkai lėktuvo bilietų internetu neperka

 Nors savarankiška e-prekyba rinkoje vis populiarėja, kai kurias paslaugas įsigyjant pirmenybė teikiama tiesioginiam bendravimui – verslo kelionės dažniau perkamos ne ieškant savarankiškai, bet patikint tai kelionių ...

17-metis verslininkas: kurti verslą baigus mokyklą per vėlu (3)

Dažnai mokyklose jaunimo visiškai neskatina ir nešviečia, jog jie turi puikias sąlygas pradėti kurti savo startuolius bei tobulėti. Antanas Bakšys, jaunosios kartos Lietuvos antrepreneris, iš savo patirties sako, kad ...

Verslo procesų architektas: verslą kurkite ne sau, o vartotojui

Šiuolaikiniai įmonių valdymo principai yra nepakankami, teigia verslo procesų valdymo architektas Rogeris Burltonas, viešėjęs ISM Vadybos ir ekonomikos universitete. Jis tikina, kad šiuolaikinė verslo rinka praryja vis daugiau ...

Kiek iš tikrųjų uždirba svajonių jaunikiai – programuotojai

Ne paslaptis, kad šiuolaikiniame pasaulyje labai paklausūs geri IT specialistai. Ne paslaptis ir tai, kad dauguma jų – labai jauni, perspektyvūs ir itin gerai uždirba. Tokių specialistų ieškoma visur, ir įmonės rungiasi, kokiais ...

Šimtas dienų ore

 Sėkmingai veikiančių įmonių vadovai ore praleidžia nemažai laiko, tačiau dažniausiai tai daro dėl naujų verslo sandorių. „Avia Solutions Group“ vadovas Linas Dovydėnas trečdalį savo laiko keliauja, kad susitiktų su kolegomis ...

A. Guoga: verslo idėja turi būti tarsi religija (15)

 Investuotojo Antano Guogos vardo truminį šiandien galima matyti net keliuose skirtinguose prekės ženkluose, tačiau jis atsargiai kalba apie savo sėkmę, nes ji pagrįsta didele ir paskaičiuota rizika. „Esu daug metų praleidęs ...

„Barclays“ Lietuvoje vadovas: darbuotojų motyvacija – ne vakarėliais (2)

Kol verslas nedidelis, valdymo problemų kyla mažai arba jos yra tiesiog mažesnės. Tačiau kaip valdyti kompaniją, kurioje dirba šimtai žmonių? Giedrius Dzekunskas, „Barclays Technology“ centro Lietuvoje vadovas, įsitikinęs, kad ...

„Dell“: vieši sprendimai stabdo verslą

Technologijų kompanija „Dell“ yra viena iš lyderiaujančių stalinių kompiuterių rinkoje. Vis dėlto tai nebėra pasiekimas, nes šis sektorius traukiasi ir didžiausio pelno siekia tos kompanijos, kurios savo veiklą ...




Dienos klausimas

Ar gaunate pakankamai informacijos apie euro įvedimą Lietuvoje

Dienos citata

Lietuvos gyventojų požiūris eurą koreliuoja su informuotumu. Kol kas tik kas dešimtas gyventojas domisi, aktyviai ieško informacijos apie euro įvedimą.

Swedbank“ mažmeninės bankininkystės tarnybos vadovė Orinta Žvirzdinė

Archyvas

Dienos skaičius

46 taškai

Toks, „Swedbank“ ir TNS LT, duomenimis yra Lietvos įmonių pasiruošimas euro įvedimui.

Archyvas